2013. ápr. 2.

Ha a Pinterest azt mondja ugorjak a kútba, megteszem

Sokáig Pinterest ellenes voltam, nem láttam értelmét és nagy ívben elkerültem minden olyan posztot, ami kapcsolódott hozzá. Viszont az unalom nagy úr tud lenni és elkezdtem böngészni, hogy megnézzem miért szereti mindenki annyira. Tíz perc után annyi minden megtetszett, hogy gondolkodás nélkül beregisztráltam. Azóta igen komoly függőségben szenvedek, képes vagyok órákat lógni rajta és ha szükségem van egy receptre, vagy bármilyen használati tippre gondolkodás nélkül a Pinterestre megyek fel.
Tulajdonképpen amolyan internetes nagykönyvnek mondható, amit minden nőnek birtokolnia kellene, hiszen egy szép és ideális üdvözlőkártya elkészítésétől, a szépségtrükkökön keresztül a gyereknevelési tippekig mindent megtalálhatunk rajta témák szerint csoportosítva.
Egyszóval úgy döntöttem, hogy kiválasztom az 5 kedvenc Pinemet a 2190 közül. Egyrészt azért, hogy meghozzam a kedvét azoknak, akik esetleg még mindig nem szánták rá magukat a használatára, másrészt pedig azért mert tényleg jó ötletek és érdemes kipróbálni.

Nr.5 Fiókrendező 
Egyszerű és nagyszerű, nem kell hozzá más csak egy jelölő filc, ragasztó, olló, csomagolópapírok és müzlis dobozok. Szeretem, mert nekem is meg kellene csinálnom és már régóta tervezem, nagyon cuki és a tutorial még azok számára is érthető, akik esetleg nem tudnak angolul, mivel a képek egyértelműen magukért beszélnek és jól követhetőek. Ráadásul úgy igazán nincs is plusz költség rajta, hiszen müzlis doboz általában van otthon (vagy legalábbis valami méretben hasonló), csomagoló papír és ragasztó is, de ha mégsem akkor azok még talán nem olyan nagy költségek, müzlit pedig nyilván nem fog senki venni csak azért, hogy fiókrendezőt gyártson magának.

Nr.4. Ízes víz
Sosem jutott még eszembe, talán azért mert annyira egyszerű és egyértelmű, hogy igazából sosem jutott eszembe. Nem kell mást tenni, mint a kedvenc gyümölcsötöket lefagyasztani és a legforróbb nyári napon beletenni jó pár szemet a vizetekbe. Biztosan ki fogom próbálni, ha végre már jó idő lesz, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mennyire lesz gyümölcs íze. Ha nektek is tetszik, mentsétek el Pinteresten.

Nr.3. Citromot a bőrödre
A blogbejegyzésben 8 receptet találtok különféle arcradírokra és pakolásokra, olyan bőrproblémák ellen mint mondjuk a miteszerek, pattanások és az olajos bőr. A közös ezekben az, hogy mindegyik természetes és citrom kell hozzá. Bár az oldal angol, azt hiszem a google fordítóval szépen ki lehet találni minden hozzávalót és használati utasítást, de szerintem kezdő angolosok is megértik. A házi készítésű arcpakolásoktól mindig féltem, mert sok mindenre allergiás vagyok és félek, hogy esetleg nagyobb problémákat okozok, tehát mindenféleképpen nézzétek meg ti is a cikkel kapcsolatos kommenteket és tapasztalatokat és fontos, hogy tisztában legyetek az esetleges allergiátokkal.
Azok pedig, akik már több ilyen módszert kipróbáltak és bevált nekik csak ajánlani tudom, mert bár még tényleg nem próbáltam ki, nyilván nem mentették volna olyan sokan, ha nem lenne jó. Nem beszélve arról, hogy a citrom egyébként is közkedvelt téma a Pinteresten.
Nézzétek meg a posztot és ha tetszik Pineljétek!:)

Nr.2. Tank top arms
Aki mondjuk rendszeresen jár a blogra (ami, lássuk be, eléggé elenyésző szám) az már találkozott ezzel a videóval és most visszaköszön, mert a Pinteresten bukkantam rá és ki is próbáltam. A második napon úgy gondoltam, hogy kőkemény leszek és napi kétszer meg fogom csinálni, hiszen napi kétszer tíz percet rá tudok szánni a karjaimra. Persze az izmaim nem így gondolták, mivel túl hirtelen akartam őket leterhelni, így a napi kétszeri súlyzózást egyenlőre abbahagyom, de a napi egyszerit érdemes betartani. Nem olyan rettentő nehéz gyakorlatok, de kitartást igényelnek és érezni lehet a hatását.
Egy mentést mindenféleképpen megér!

Nr.1. Körömfehérítés
Jót nevettem magamban, amikor először láttam ezt a posztot, mert annyira abszurd ötletnek tűnt, de szöget ütött a fejemben. Végül egy erős rózsaszín körömlakkot már végképp nem tudtam teljesen leszedni a körmeimről és arra jutottam, hogy egy próbát megér. Fogtam a Tescós semmire sem használt fogkefét (de akár a körömkefe is megteszi) meg egy kevés fokrémet (tényleg csak egy kis bogyónyi kell) és elkezdtem sikálni a körmeimet, akkor még sima fogkrémmel. Bár kétszer kellett átsikálnom, az eredmény szemmel látható volt. A körömlakk maradványok teljesen eltűntek. Azóta fehérítőre váltottunk és minden egyes lemosás után átmosom vele a körmeim így a szabad szél szép fehér lesz és az esetleges elszíneződések is eltűnnek. Ezért lett ez most az első a listán.
Ha tetszik pineljétek.

Nyilván vannak a Pinteresten ezeknél hasznosabb és érdekesebb dolgok is, midenféleképpen olyanokból szerettem volna összeállítani a listát ami a mindennapi életemben jól jöhet, spórolhatok rajta és hasonlók. Nyilván jövőhétre már mások lesznek a kedvenceim.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése