2013. márc. 5.

Az új Valentino kollekció Párizsban mutatkozott be

Töredelmesen megvallom, hogy a mai napon fordult elő először velem, hogy livestreamen keresztül, mondhatni élőben néztem meg egy divatbemutatót. Pontosabban, hogy csendben ülve, 100%-osan a showra koncentrálva néztem meg és nem csináltam mellette semmit és nem azért ment, hogy menjen valami, hanem tudatosan kattintottam, ültem le, néztem végig és nagyon jó érzés volt. Úgy értem nem képekről néztem és nem napok múlva, amikor már mindenki erről beszélt, hanem abban az időpontban amikor mindenki más is. Délután 14:40-kor lihegve rohantam be a lakásba azzal a tudattal, hogy elfelejtettem az időpontot és a bemutató nagy része már le is zajlott. Aztán nem akarta megnyitni a linket, akárhányszor próbáltam, így feladtam a reményt és kikapcsoltam a gépem, hogy aztán 10 perc múlva megint bekapcsoljam és újrapróbáljam a linket. Ezennel is szeretném megköszönni mindenkinek, aki arról gondoskodott, hogy a kezdés kerek 30 percet csússzon, így míg mások a facebookon és twitteren keresztül bosszankodtak, hogy még mindig semmi, én fülig érő szájjal ültem és talán azon kevés emberek közé tartoztam, akik örültek a késének.
Tetszett a zene, a környezet és a fénypont, a kollekció és az a pillanat is, amikor a két tervező integetve levonult a kifutóról a tömeg pedig felpattant és pár ember kiszakadva konkrétan elkezdett futni, hogy elérje a következő bemutatót. Eléggé röhejesnek hangzik, hogy ez mennyire magával ragadott, de tényleg látni kellet volna, ahogy nyomakodtak jobbra, balra.
A kollekció azt hiszem magáért beszél, nagyon tetszik, a kifinomult stílus és a letisztult vonalak mint mindig most is teret hódítottak, de nem írok többet, a képek magukért beszélnek.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése